lørdag 30. oktober 2010

2 måneder igjen og her strammes det inn...

Mitt nye, enda flinkere jeg har fått mye å tenke på...
Nå har jeg allerede forbedret meg selv ved å begynne å betale tilbake det jeg lånte av min mor og far for å få ny varmtvannstank (da den gamle brøyt sammen på et uheldig tidspunkt i fjor)...
I tillegg har budsjettstrippingen min begynt å svi litt vont allerede da en god venninne spurte om jeg hadde mulighet for å henge med til herrrlige Hellas til sommeren idag, men... neiiiii.... jeg skal jo ikke fly noe sted i fritiden min i hele 2011 - så jeg måtte skuffe henne der! For å plage meg selv litt ekstra legger jeg til et bilde av det jeg ikke skal oppleve neste år her:

1 kommentar:

  1. Ja du vet å plage deg Siri! Jeg skall sende deg en tanke når jeg sitter på altanen på kveldene med et glass retsina ;-)
    Mye kan jeg unnväre i hverdagen, og gjör det også, men ikke sommern på Antiparos!
    Lykke til!
    Marianne

    SvarSlett