mandag 7. november 2011

Er det bare meg, eller...?

Nå har jeg faktisk klart meg et helt år uten å handle ett eneste klesplagg. Og jeg begynner å innse at jeg må ha handlet alt for mye klær i en lang periode - helt fram til den dagen jeg sluttet!
Plagg på plagg i boden fortsatt...
En ting er at man kanskje har behov for nye selskapsklær nå og da... Men "hverdagsgarderoben" min er fortsatt så pass stor at nesten ingenting blir utslitt...

Vel bruker jeg fortsatt noen gode plagg fra nittitallet,.. jeg har ikke kastet, men lagret - og jeg har hatt omtrent den samme størrelsen over ganske lang tid...
men likevel: Jeg har rett og slett ikke behov for nye klær ennå - selv om jeg ikke har handlet et plagg på over et år!

Så da begynner jeg jo virkelig å tenke...
Hadde jeg et alvorlig problem?
Er det flere der ute som har det sånn?
Eller er det virkelig bare meg???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar