fredag 11. november 2011

Prøverom ledig!

Jeg har flere ganger tidligere lagt vekt på de mange fordeler ved å ikke handle... Jeg ser jo nå at det i stor grad koker ned til det å ikke kjøpe klær... og det er det virkelig mange fordeler med!!!
Ingen trange prøverom på denne jenta, nei !
Jeg slipper å føle at jeg må ha på meg noe nytt hele tida - og alle synes det er fint når jeg forteller hvorfor!..

...Og ikke minst: Jeg slipper å stadig vekk måtte klemme meg inn i trange, fæle prøverom der jeg ikke kan skjønne at noen i hele verden føler seg hjemme!

Jeg slipper å se meg selv avkledd i trange, feil belyste, klamme rom der ingenting klaffer egentlig...
Hadde de bare kostet på oss et litt mer konvekst (var det rett?) speil, et litt mer flatterende lys - litt mer plass og litt mer dekkende forheng - så hadde det kanskje vært mer fristende å gå ut i verden for å prøve klær...?

Kom altså plutselig på at jeg ikke har vært i et sånt på over ett år!
Og at det var enda en ting det var deilig befriende å slippe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar