onsdag 18. april 2012

Livet uten bil - Del III...

...innebærer også oppgaver som pakk-esel... spesielt når man bestiller gaver på post-ordre - og postkontoret ligger en drøy kilometer unna...
Litt utfordringer i "bære- og vandrebransjen"
synes jeg er en helt grei  bivirkning av det å ikke ha bil...
Jeg klager ikke! Jeg fikk både en fin tur i vår-været med innlagt både styrke- og kondisjonstrening. Sola skinte og fuglene sang...
Og jeg fikk i hus den fine pakken jeg har bestilt som noen skal få i bursdagsgave... Jeg trodde ikke esken skulle være SÅ stor, da... Men den var heldigvis ikke så tung!

I tillegg kan jeg jo se på pakke-på-hodet-bæringen som "relevant trening" og god forberedelse til min "Afrikanske reise" til sommeren,... eller... ;)

6 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg så deg, der du gikk :-)

    Du er en glede i hverdagen, Siri !

    SvarSlett
  2. Æ har sykkelvogn til sånt ;o) Far i huset har endelig skjønt hvorfor æ ikkje vil selge sykkelvogna etter at jr ble for stor..Den tar alt vi trenger for en tur på stranda eller shopping på butikken!!!

    SvarSlett
  3. Aha! Lurt! Hos meg er det sånn at jeg tilfeldigvis bor øverst på en ås... det er kjempefint når det regner... om man er redd for snøskred - og om man liker utsikt... Men akkurat når man skal sykle hjem med et stort lass for eksempel - da er det litt upraktisk ;) Hilsen Siri

    SvarSlett
  4. Hei! Spennende og inspirerende å oppdage bloggen din! Du er virkelig et forbilde på mange måter, ser fram til å følge med deg videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Takk - og velkommen skal du være ;) Hilsen Siri

      Slett