torsdag 12. april 2012

Slutt på sparing for en (liten) stund!

Så tar jeg en velfortjent pause fra all sparingen i noen uker !
Nå har jeg faktisk brukt minimalt med penger i halvannet år (Selv om jeg har gitt bort minst 50.000 har jeg nok en gang nærmere 100.000 på konto) - og da synes jeg det er akkurat på tide å ta seg en ørliten pause...
...neida - jeg skal ikke feire på denne måten...trur eg... ;)
... ikke det at mitt enkle liv har voldt meg noe smerte... Eller gitt meg dårlige dager - tvert i mot! Jeg har jo hatt det kjempebra og hatt glede av å nyte alt som er gratis!

Dessuten er det jo ikke sånn at jeg plutselig kommer til å kjøpe meg en masse som jeg ikke trenger!
Neida! Jeg skal bare være sammen med venner og få besøk, spise god mat og feire et par bursdager..

Dessuten skal jeg snart reise på en helgetur, bo på  hotell og kose meg  - og kanskje til og med kjøpe noen av de tingene som jeg ser at garderoben kan ha behov for - for å få et lite løft...

Ellers blir alt som før...
Håper jeg :)

5 kommentarer:

  1. Tror nok at du uansett kommer til å spare mye, nå er det i margen på deg ;-) Men så ærlig fortjent å sprenge banken litt også...Hadde mæ en Trondhjemstur sist høst der æ (med alt inkludert)brukte mer enn æ tjente den måneden! Angrer ikkje ett sekund, fikk noen velfortjente nye klær og utsyr/stæsj til hobbyer som senere blir gaver, som så gjør at æ ikkje bruke peng på gaver dette året.. Det ligg i margen! Fortsatt god helg ;-)

    SvarSlett
  2. Nyt det! Det har du fortjent :) Og som Mayen sier så kommer du nok fortsatt til å spare mer nå som det er en del av deg og ikke har behovet for alt det du egentlig ikke har behov for ;)

    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  3. Takk til dere ! Dere har helt rett! Det sitter i ryggmargen - og det er ingen fare her ;) Jeg synes egentlig det var mest morsomt å komme med en sjokkerende overskrift - for å se hvordan folk reagerte... Hehe - det bor nok fortsatt en liten tabloidjournalist i meg ;)!

    SvarSlett