søndag 7. november 2010

Om en hverdagsulykke og generelt om lykke...

Jeg skal jo rydde og ha opptelling og sørge for at  jeg lever mest mulig økonomisk. I denne anledning har jeg tinet av fryseren, og gjort en opptelling av hva jeg har. Det er jo fornuftig og bra! Men jeg hadde nok ikke tenkt helt igjennom hva jeg gjorde da jeg slo av fryseren, åpna døra og dro på fest... Da jeg kom hjem i natt hadde jeg svømmebasseng på kjøkkengulvet... Håper ikke det blir senskader i gulv og tak - det er jo ikke akkurat billig!

Det var hverdagsulykken. Mye viktigere er radio-opplevelsen min nå på morgenkvisten da jeg hørte Stein P. Aasheim fortelle om sitt budskap til kommende slekter: "Det som er viktig i livet, det som har verdi helt til slutt, er de opplevelsene du har hatt alene og sammen med andre. Mange i dag forveksler lykke med det å være vellykket."
 
Bildet er tatt på Bukkesti tidligere i høst.. God og billig lykke å være der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar