tirsdag 14. juni 2011

Feriepenger!

Og hva man bruker dem til i disse tider:

Ja, det er jo alltid morsomt å få feriepengene inn på konto..
selv om de ikke er så tiltrengt i år som de har vært før i tida...


sydfrukter!
Og... hva gjør man da?
Jo, man kjøper seg noen ting man har lyst på...
Også jeg skeiet ut - og det på en tirsdag!
...Med både avokado, en rosa grapefrukt og ganske så gode tomater (men ikke dyre, da!)
Og det fine med å ha spart på det meste - sånn som jeg har nå - er at jeg setter skikkelig pris på å kunne meske meg litt i frukt- og grønnsaksdisken :)

Og så har jeg jo kjøpt meg en lydbok.
Og så skal jeg ta tog og båt igjen om ikke så lenge...
Jeg skal besøke kjekke mennesker, og hygge meg for en billig penge...
Dessuten så skal jeg ut og spise sammen med gode folk om noen dager...

Og det er det!

Jeg har det godt, jeg ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar