tirsdag 22. februar 2011

Akkurat nå kunne jeg trengt en mann…

For når den siste maskaraen tørker inn og den siste dråpen av foundationen er klemt ut av flaska… da er det jo faktisk forskningsmessig interessant å få svar på :
Er jeg fortsatt attraktiv for en mann??? Hvis det er sånn, at mitt prosjekt vil holde alle slike på armlengs avstand, kan jo dette leveviset få uønskede følger på lang sikt…

Jeg er helt sikker på at for eksempel Jan Thomas ville sagt at prosjektet mitt er helt uakseptabelt. Men av en eller annen grunn har jeg en følelse av at de heterofile mennene ikke ser så godt at foundationen har tatt en hvilepause, eller at det stikker ut noen grå hår her og der. Er jeg rett? Eller er jeg vrang???

På mange måter er det deilig å bare la ting være ”litt naturlig”. For det er jo ganske slitsomt å være kvinne i dag.  Det kan lett sammenlignes med det å jobbe som bonde: Det er noe som skal lukes, trimmes, preppes, stelles og holdes ved like hele året… og når du er ferdig på den ene enden – ja; så er det bare å begynne på nytt igjen på den andre …

4 kommentarer:

  1. Du Siri Du Siri. Kjempesjarmerende er du. Det er da det som teller!

    SvarSlett
  2. jojo... kjempesjarmerende med hårdotter her og der også ;)!

    SvarSlett
  3. Jeg har hørt gartnere si at du skal ikke herje for mye med plantene.

    SvarSlett