lørdag 17. september 2011

Gamle filler blir til nye...

Jada - innrømmer at dette har en smule retro-70-tallet-look, men det funker! Og det er morsomt å "trylle" litt med gamle klær :)
...mye moro med saks og symaskin:)
I går fant jeg noen klær som egentlig aldri blir brukt, men som jeg liker stoffet og fargene på så godt at jeg ikke hadde lyst til å kaste dem! Resultatet ble at jeg lekte meg litt med saks og sytråd - og vips - så hadde jeg et nytt plagg :) Veldig retro-look... men er ikke det moderne, da?

Jeg liker den iallefall - og den er supergod å ha på !

1 kommentar:

  1. Fant ut at det er en artig detalj (som sier litt om den generelle "retro-kulturen" her i huset mitt...) at symaskinen min er den jeg kjøpte som 20-åring da jeg gikk på skole i Larvik i 1983... Haha! Den er snart 30 år gammel :D!

    SvarSlett