mandag 26. september 2011

Må ha?

Nå tror jeg støvlene fra 1997 faktisk begynner å morkne fra undersiden...
Er det mulig at jeg kanskje til slutt blir nødt til å kjøpe noe???
Herlige turer i skogen i løpet av helga - masse traktkantarell - og nydelig turvær!

Men vått er det jo!.. Og nå føles det som om det så smått siver litt fukt inn fra undersiden av støvlene mine...
Når jeg sjekket så det ut som om det rett og slett er blitt litt morkent under der.. Jeg kjøpte dem i Lofoten - tror det var i 1997 - og de har vært MYE brukt! Slik det er i skogen nå for tiden - og så mye som jeg er der ute - er det kanskje muligens snart helt nødvendig å kjøpe noe nytt til å ha på beina...
Jaja...
Men det er viktig å ha det bra når man er der ute!
Så da kan det jo hende at jeg blir nødt!
Vi får se :)

2 kommentarer:

  1. Støvler og regntøy må man ha... hvertfall med ditt yrke !?!

    SvarSlett
  2. Det er nok sikkert sant, Jenny :) - og så flyr jeg jo rundt der tidlig og seint ellers også ;D

    SvarSlett