fredag 5. august 2011

Hårfin beslutning...

Det synes kanskje ikke så godt på bildet..,
men det er et helt skjærereir der inne...

Etter minst 8 måneder uten besøk hos frisøren har jeg besluttet at det ganske snart blir nødvendig!

Måneder med hårvask, hårstrikker - og nå også sol og bading i saltvann har gjort at jeg snart ikke kommer gjennom håret med hårbørsten lenger. Og jeg bruker nesten en halv flaske (billig!) balsam hver gang jeg vasker håret. Så nå må nok en eller annen saks til verks snart!

Snille Camilla har sagt at hun kan klippe meg gratis fordi hun følger prosjektet mitt. Men jeg har jo tenkt litt og lært noe disse månedene... og nå vet jeg at det er jo riktig og bra å betale for hårklippen sin :)

Hårfarging kan man jo vurdere om er bra - på grunn av kjemikaliene etc,..
men det å fjerne hår med saks - og betale den som gjør tjenesten for deg - er jo en av de gode grunnpilarene i en sunn og miljøvennlig økonomi.

Så da blir det sikker brukt litt penger på hårklipp, da... om ikke så lenge...

2 kommentarer:

  1. Du må bare si ifra altså ;) Er uansett billigere å klippe seg her hos meg, men her er det ingen deilig vask med hodebunnsmassasje da... ;)

    SvarSlett