tirsdag 2. august 2011

De små, små ting...

Jeg sparer fortsatt mye på å leve som jeg gjør. Heldigvis er det meste av det jeg setter pris på veldig billig, nesten gratis eller helt gratis!

Som røde, sur-søte bomber med sukker og vaniljesaus på som smeller mellom tennene og gir ilinger i smaksløkene...
Rips!
Som å hoppe, sprette og svette på "friskis og svettis" på ringshaugstranda - og løpe (og løpe og løpe) ut i vannet etterpå - for nesten ikke å bli avkjølet...

Som å sitte på en stein.

Som å legge meg i nyvasket sengetøy som har hengt ute på ei snor og tørka seg i sommerlufta.

Som å glede meg til å begynne å jobbe etter ferien!

Ikke alle er så heldige..
Men kan jeg bidra litt til at andre også kan få det litt bedre skal jeg forsøke å gjøre en innsats.
En god del av de pengene jeg har spart i år skal komme til å heve levestandarden for noen andre, et annet sted.

Men jeg tenker også på at hvis alle bidrar til å minske søpleberget ved å kjøpe litt mindre - og kaste litt mindre også -  så gir vi en gave til ALLE de som kommer etter oss.

Måtte også alle de få smake rips!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar