lørdag 30. juli 2011

Innrømmelser vedrørende egne handlinger...

"Prøvekluter og annen mentalhygiene"
...eller det jeg har shoppet, konsumert og underholdt meg med de siste dagene...

Min kjære "mentor" - ikke bare for kjøpestopp, men også for påfyll av kultur, samvær og generell mentalhygiene... er ikke bare en god venninne, men også inspirator!
Nå også for "kunst og håndtverk" ! Jeg har handlet bomullsgarn! Og bambus strikkepinner. Dermed er jeg kommet i gang med å strikke oppvask-kluter i stor stil! Ikke bare er det mentalhygienisk avspennende å strikke har jeg funnet ut; det er jo både miljøvennlig - og kan være med å spare budsjettet for gavekjøp framover... For de fine, fargerike klutene er utrolig gode i bruk :)

I tillegg har jeg vært  på to konserter og brukt tid sammen med hyggelige mennesker. Viktig å bruke tid og penger på slike ting. Ikke det at jeg har sløst bort særlig mange av feriepengene mine. Men jeg har jo innsett at det å bruke tid og penger på samvær og kultur er viktig for at vi alle skal kunne ha det bra!

Det gjorde heller ikke noe at været var med oss - og at badevannet er nydlig...
Og det er gratis!

"Mentor og strikkefaglig konsulents" vakre kluter som er ferdige...
og min "prøveklut"  i produksjon...

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord.
    Nå er det slik at du er også en kraftig inspirator - nå har jeg forsøkt meg på sushi-wanna-be mat. God smak, men forbedringspotensiale hva utseende angår.

    SvarSlett
  2. Sushi-wanna-be er også fint - det er jeg også god på ... kall det sashimi - så kan risen ligge ved siden og da er det lettere å få det til å se pent ut ;)

    SvarSlett