tirsdag 5. juli 2011

Det føles så bra!

Å få ryddet i sine innerste kroker er virkelig mentalbalsam!

mange gamle minner samlet hulter til bulter...

gammelt "ræl" kastet ut og plass for ny orden på sakene!
Økonomisk kom jeg godt ut av dette prosjektet i forhold til det jeg hadde fryktet...
Jeg hadde så mye som skulle kastes at jeg trodde jeg skulle bli nødt til å leie en container! Men med hjelp av pappas veteranbil, en tilhenger fra grendelaget og en ganske gjennomtenkt sortering av det jeg skulle kaste slapp jeg med; 100 kroner i leie av henger og 100 til "Follo Ren" -  i tillegg til bensin.
Det er jeg fornøyd med - og det trengtes!

I tillegg til å få rensket opp i gammel "uro" har jeg også gledet to nabobarn med leker og rullebrett fra inneboden - og funnet masse gamle fotografier - som jeg har hygget meg med.
Alt i alt en god dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar