mandag 4. juli 2011

"Simple living" ved hjelp av en gammel AMcar...

Joda - noen ganger må man ta i bruk litt hjelpemidler for å oppnå det man vil.
Og på den 4.juli passet det jo godt å låne en gammel amerikansk bil for å frakte ting og tang... Eller???

...rot og fyll i skap og boder skal det snart bli slutt på, trur eg...
Jeg har altså tatt imot tilbudet om å låne en svær Malibu Classic med hengerfeste for å kunne rydde og kjøre bort og kvitte meg med rot og overflødige ting...
Det ligger en del tepperester og plank utenfor huset som må bort. I tillegg har jeg en innebod som nå står for  tur. Målet er at den skal bli like ren og ryddig som jeg ønsker at min samvittighet skal være når dette året har endret mine forbruksvaner!

Har tatt et "før-bilde" av boden - og håper at jeg kan presentere det sammen med et "etter-bilde" så snart som mulig!

Det føles faktisk beroligende med mindre rot - både i skap, boder og i "loftsetasjen".
Rart hvordan det du fysisk omgir deg med preger det mentale.
Men det gjør det!

2 kommentarer:

  1. Hi Siri,

    er veldig enig i at mindre stæsj gir en slags mental ro og lettelse:)

    SvarSlett
  2. Ja! Det er deilig år rydde både i hodet og i hus - Meditativt og bra :)

    SvarSlett