lørdag 13. august 2011

Så sprakk det...

Kjøleskapet lot seg ikke redde likevel og vi endte opp fredagen med å bestille ferdigpizza... Det ble en dyr helg...

Jeg gidder ikke sette inn et bildet av et kjøleskap...
så da blir det heller den vakre og velduftende mjødurten :)
Men det var nok iallefall ganske nødvendig...
Jeg tror rett og slett hele kompressoren døde mens jeg satt og hørte på. Hele kombiskapet hostet og ristet og plutselig var det slutt...Og nå jeg har hverken kjøleskap eller fryser, faktisk...før mandag...

Sånn kan det gå - synd at min lille reparasjon for en stund siden ikke gjorde susen lenger enn som så!
Og all maten som kanskje blir bedervet! Vi skal gjøre en innsats for å redde det meste...,
men..:

Har man ikke mer å klage over enn et dødt kjøleskap - og man har penger nok til å kjøpe seg et nytt - da er man ganske så lykkelig ;D!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar