tirsdag 1. november 2011

Nye fester... og gamle kjoler - om igjen...

Jaja - Nå nærmer julebordsesongen seg - og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt lei av en del av klærne mine nå...
...Og selv om man ikke går i butikken - så dumper det jo kataloger med bilder av kjoler i ned i postkassa til og med...
BRUN ULLJERSEY MED ROSA ULLTRÅD
Skulle jeg virkelig kjøpt meg noe nytt - så skulle det nok heller vært noe slikt noe fra "Tulip og Tatamo" - Norske, fine kjoler !


Men , nei - jeg er sta, jeg - og jeg skal ikke kjøpe meg noe nytt!
Jeg skal gå på alle fester og tilstelninger med gamle, gode kjoler 
- og ha det bra :)

2 kommentarer:

  1. Trenger ikke noe nytt du vet du, Siri. Like flott uansett, du :)

    SvarSlett
  2. haha ! Og setter pris på oppmuntrende kommentarer, tusen takk ;)

    SvarSlett