torsdag 3. mars 2011

En ny dag…

…med nye utfordringer kan komme veldig snart. For nå har jeg fått årsavgift-blanketten fra tollergion Oslo og Akershus… Den må betales innen 21. mars… og innen den tid må jeg ringe noen som kan sjekke om bilen min skal få leve enda en liten stund til.
Men jeg har ikke fått meg til å ringe og bestille EU-kontroll. Jeg utsetter det en dag. Så en dag til  - og så enda en dag…
jeg må vel bare begynne å planlegge en verdig minnestund allerede...

Rusty Fords siste timer?
For om bilen ikke får leve mer – da blir det mye som justeres enda noen hakk her.
Da må all den sorterte søpla bæres for hånd.
All handling må gjøres til fots (eller med sykkel om en stund)
Alle besøk må planlegges enda litt nøyere – og det er noen det kan bli litt vanskelig å få besøkt i det hele tatt…
Pluss noen ting som jeg sikkert ikke har tenkt på en gang…
Så det blir SPENNENDE!

5 kommentarer:

  1. Det er berre så spennandes å følje bloggen og den nye livsstilen din. Eg er full av beundring. Har sjølv, som middelaldrande, bereist og sjølvstendig kvinne innsett at eg må forsake visse "ting" i mitt liv. Ting som i grunnen gjev meg kortvarig glede.
    Eg har ikkje vågd å ta steget heilt ut enno. Men eg lærer av deg.
    Og bilen, den kasserte eg for 11 år sidan. Men eg leiger bil når eg er på ferie. Fancy sådan.

    SvarSlett
  2. Kanskje det er flere rundt der du bor som heller ikke trenger bil hele tiden - og dermed grunnlag for en avlegger av Bilkollektivet: www.bilkollektivet.no

    SvarSlett
  3. Å, takk for støtte og tips !!! :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk konsept du har her inne! :) Jeg prøvde meg på noe lignende i fjor, men var ikke tøffere enn at jeg bare testet ut for en måned. Gleder meg til å følge med videre altså!

    Vi har like godt lagt deg til i bloggrollen vår vi! Ta gjerne en titt på bloggen vår Livsstrategi.org også :)

    Tone

    SvarSlett