søndag 27. mars 2011

En solskinnshistorie om å dele...

Sparingen gir kreative og morsomme bivirkninger!
Min gode venninne B. er veldig støttende, og bidrar med å oppmuntre meg på så mange vis, (som mange andre!) Nå viser det seg at hun gjerne farger noen grå hår med litt kjøpefarge. (hvem skulle trodd!)

Men hun trenger bare litt av flaska - og pleier å kaste resten. Siden fargen er ca. mørk brun - en farge som kunne passe for meg også - hadde hun et kreativt forslag i helga: Hun tok med hårfargen til meg - og så var det nok til begge! Dermed ble det ganske morsomt - og mange fluer i en smekk:
Hun fikk farget det hun trengte av ettervekst. Jeg fikk farget masse av min! Vi fikk noen hyggelige timer - ganske koselig å sitte på badet å skravle mens man ser dum ut på håret :) Og ingen farge gikk til spille denne gangen!(...jeg betalte ingenting, men hun sier det er riktig fordi hun pleier å kaste restene!...)
Dermed er dette en vinn-vinn-historie, spør du meg ;)
Vips! Så var jeg mørk - og mystisk - igjen ;)

1 kommentar:

  1. Det var lurt! :) Syd å kaste en flaske med kjemikalier rett ut i naturen.

    SvarSlett