lørdag 5. mars 2011

Fortsatt vanskelig å skille rett fra vrangt…

Jeg synes det blir vanskelig å vite hva jeg skal si ja takk til… Snille Jenny ga meg en helt mengde fine små flasker og poser fra parfymeriet. Men får folk som er fattige gratis ting? Jeg sparer jo frivillig… og jeg får ting! Er det slik det skal være da???

Og i dag har jeg vært på en helt Harry tur… riktignok fordi en god venninne ønsket følge i bilen, - og fordi hun skulle den veien likevel, men handlejungelen er jo enda vanskeligere der borte. Jeg utstyrte meg i alle fall med handleliste – slik at jeg ikke skulle falle for fristelsen til å kjøpe noe jeg ikke likevel skulle ha.

Fant etter en stund både fram og tilbake (og forbi ) disse utfordringene  – og vi rakk en skitur etterpå !
???

Selv om jeg sliter med å sette grensene, tror jeg at dagen stort sett må bli godkjent. Men jeg slutte å tigge ting. Fra nå av skal jeg klare meg selv. Det må jeg jo hvis dette skal bli ekte. Virkelig. På ordentlig. Nemlig.

Så slutt og gi meg ting! Fra nå av! :)

4 kommentarer:

  1. Ok....

    Jeg tar hintet!!!!
    Sant skal sies, jeg har fått det meste i posten fra Esthetique.
    Og siden jeg ikke kommer til å bruke de, er det greit å gi bort i stedet for å kaste.

    Håper du bruker det, da :-)
    Selv om du føler det ble tigging... men jeg skal ikke gi deg noe mer... bortsett fra litt erting i gangen ;-)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Erting er gratis! Det setter vi pris på ;D

    SvarSlett
  3. Peer the X-teacher6. mars 2011 kl. 21:04

    Ikke bli for streng mot deg selv nå, Siri.
    Gaver er ikke tigging. Ha en god uke !

    SvarSlett
  4. Takk for det og etter litt ettertanke: Du har nok rett Peer! Og bytting er kjempefint og å gi bort ting man ikke trenger er jo veldig bra og nå skal jeg snart unne meg ett eller annet som er hyggelig og bra :)

    SvarSlett