søndag 9. oktober 2011

Så har man lufta seg litt...

Og jeg har klart å være på jobb i England - og fly fram og tilbake - uten å shoppe :)

...men jeg fikk noen nye venner :)

Jeg er heldig som har muligheten til å reise i jobben - selv om jeg er lærer - og selv om reisen denne gangen var når jeg egentlig skulle hatt høstferie og rusla stille og rolig rundt i skogen helt alene... 


Det er ikke så mye tid (eller rom) for handling når man besøker en skole i "Lake district", men noen timer var satt av her og der - og flyplassen er jo full av fristelser.


Jeg har kjøpt meg en billig ansiktskrem i løpet av de siste ukene - og en øyenkrem av det moderate slaget har jeg også spandert på meg. Mat og drikke og vanlige forbruksvarer har også stått på handlelista, men det er det...

Litt kjedelig er det jo når andre kikker, prøver og shopper, men stort sett kan man jo finne på noe annet; lese i en bok, sitte på en trapp - og ta seg en kopp kaffe for eksempel. 

Sånn helt generelt er det deilig, egentlig, - det å ikke måtte kjøpe-kjøpe noe hele tida...
Heldigvis!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar