torsdag 29. desember 2011

Ønskeliste for det nye året:

Må jeg og mine fortsette å være friske og kunne nyte det å være ute i naturen - og det å kunne løpe, hoppe og danse!
...tid til å oppleve både soloppganger og solnedganger i fred og ro
er en luksus jeg unner alle!
Må jeg fortsatt få tid og ro til å sette pris på at jeg har alt det som er viktigst for meg...

Og så ønsker jeg selvsagt at verden skal bli et bedre og bedre sted for alle...
Det vil si at jeg også håper at de som har for mye kan gi avkall på litt - slik at de får tid til å stoppe opp og sette pris på det de har!

I år har jeg hatt det bra med det som er aller viktigst i livet mitt: Venner, barna mine og jobben min. Jeg har fått tid til meditasjon, til å rydde - og til å være ute i naturen.

Jeg vet at 2012 vil bringe med seg mange reiser; flere i jobbsammenheng - pluss «den store reisen til Gambia» som er helt privat - i sommerferien... Dette gleder jeg meg til! Men jeg håper og at jeg får tid til å være alene og fordøye alle disse opplevelsene til neste år også – for jeg har satt pris på all roen jeg har hatt i år!

Og så har jeg bestemt meg for at jeg på ett eller annet tidspunkt skal gå norge på langs, tvers – eller kanskje bare fra Oslo til Bergen (det kan vel være en fin start! - det skal ta ca tre uker...).
Men det blir vel ikke før sommeren i 2013, tenker jeg – for tida flyr fort! 
(Selv for meg som holder til alene "oppe på åsen" mesteparten av tida!)

I samme ånd ønsker jeg av hele mitt hjerte:
Et Godt Nytt og Friskt år til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar