lørdag 10. desember 2011

Planene for 2012...

Nå har jeg snart gjennomført det jeg satte meg fore en gang i slutten av 2010 - og idag begynte jeg å lure på om bloggen også slutter når 2011 slutter...
Soloppgangen i gata mi idag - tatt med min billige mobil fra 2009
- kanskje jeg ikke blir lykkeligere med et dyrt speilreflekskamera???

... Men jeg kan jo ikke gi meg helt med å skrive - ikke med en gang iallefall... Så sånn som jeg ser det nå vil jeg nok fortsette litt inn i neste år med å skrive om hvordan " det enkle liv" fortsetter når 2011 er over...

Jeg tenker at jeg kommer til å fortsette å leve "veldig nedpå". Og jeg tenker at jeg fortsatt kommer til å la vær å kjøpe klær og møbler og dill som jeg ikke trenger. Det er slikt som skaper mest søppel i verden. Brukt og bytte og pusse opp er veldig bra alternativer!

Jeg kommer til å ha lange perioder der jeg er mye alene, går i skogen og mediterer. Men jeg kommer også til å ha ekstremt sosiale perioder... For eksempel skal jeg jo reise til Gambia i 2012. Der skal jeg blant annet få se det huset som svigersønnen min bygger til tanta si - og som jeg har vært så heldig å få være med å finansiere :)

Det som betyr mest for meg er jo fortsatt ting som ikke koster noe - uansett hvilket år det er!

Ellers så får jeg jo bare se hva livet bringer med seg i 2012...
Kanskje jeg kjøper meg et speilreflekskamera..?
Kanskje jeg melder meg på et fotokurs.?. For hvis jeg først har utstyret - da nekter jeg å bare kjøre på med "autopilot"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar